söndag 15 februari 2009

Min nya säng.


Så här röd blev min nya säng.
Pappa kom och hjälpte mig med den idag. Herre jä-ar vad tung den var, och säkert inte jättebra för min armbåge att försöka lyfta på. Men men på plats fick vi den ialla fall.
Det var tur att min pappa kom och hjälpte mig idag, för jag deppade en hel del förut, riktigt tycka synd om mig själv. Det var till och med så jag var trött på att höra mig själv andas.
Men så kom pappa och man fick sätta på sig sitt låtsasleende och sin bästa "allt är bara bra" min, ta sig i kragen och åka iväg.
Det blev faktiskt bättre. En kombination av att få träffa min underbara far och mitt fejkleende. Lurade nog min lilla hjärna där till att tro att jag var glad.
Sen åkte jag och hämtade det bästa jag har, mina tre barn. De förgyller hela min tillvaro och får en att glömma bort min självömkan ett tag.

1 kommentar:

  1. Tråkigt att du känner dig så deppig :-(. Du är kanonbra och jobbar stenhårt, du klarar allt! KRAM!

    SvaraRadera