fredag 13 februari 2009

Gruppmöte

Idag hade vi ett härligt avbrott i vårat lilla gruppmöte. Anna fyllde år och av gruppen fick hon denna underbara tårta, som Sussi gjort, och biobiljetter. De andra grupperna från klassen fick också smaka såklart. Tårtan var underbart god.
Grupparbetet flöt på riktigt bra idag. Efter att tidigare i veckan haft en trög start, med många missförstånd och en del sura miner, så har vi nu kommit i fas med varandra. Så när vi träffas igen på måndag tror jag allt kommer att bli klart och vi kommer känna oss väl förberedda inför redovisningen på tisdag.
Efter vi brutit upp för dagen, så körde jag en sväng inom jobb. Jag hämtade min grönsakslåda och som vanligt tog jag en fika med Viktor.
När jag kom hem kände jag att jag var tvungen att gå ut på en promenad. Jag är så himla raslös och trodde att det skulle hjälpa, men oj så fel jag hade. Nästa vecka kommer det vara lugnare med min rastlöshet, för då har jag barnen. Men tro mig att veckan efter det så är det tillbaka igen som ett brev på posten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar