onsdag 11 februari 2009

Det blir nog bra till slut

Jag mår inte så bra just nu, har ont i huvudet och fryser. Trots det så tvingade jag mig upp i morse och iväg till skolan. Jag kände att jag inte kunde missa dagens föreläsning pga att det blev så fel förra gången. Då kom föreläsaren runt tio fast vi började klockan nio. Så trodde hon att vi skulle hålla på till klockan fyra men vi slutade tolv. Jaha två timmar blev det den gången.
Idag började vi klockan nio, och vi väntade och väntade på våran föreläsare. Klockan tio sökte vi efter henne. Hon hade tagit fel på dag och skulle komma om en timme, jag tror hon dök upp runt halv tolv. Nu ska vi bara ha henne en gång till, och då har vi redovisning av vårt arbete, och sen har vi våran tenta på detta, lagar och rätt. Känns som det kommer gå åt helvete, men vem vet jag kanske överträffar mig själv.

Var även hos ortopeden idag, honom kunde jag göra glatt överaskad. Han sa att min armbåge hade läkt över förväntan och att han tyckte att jag kunde sträcka den mer än vad jag borde kunna just nu. Han sa även att om det inte blir bättre än så här så är det jättebra. Men jag är inte nöjd, jag vill att den ska vara som innan och nu. Det funkar ju inte i verkligheten så jag får väl nöja mig med att den ska bli som innan och snart...

1 kommentar:

  1. Den där föreläsaren hade nog behövt en föreläsning i lite hederlig ordning och reda :-S

    SvaraRadera