tisdag 24 februari 2009

Ledsen.


Idag har jag sagt till en person som har betytt, och fortfarande betyder, mycket för mig att jag just nu inte klarar av att vara vän med honom. Vad jag har gråtit idag och jag hoppas att när jag har hittat tillbaka till mig själv igen kan hitta min vän igen.
Sen inte nog med det så valde jag en av de sämsta dagarna att göra det på. Senare fick jag mera huvudbry och huvudvärk, och den som redan vet allt och som jag inte skulle behöva berätta allt från början för, är just han.
Jag är så kluven just nu, delad mitt av. Ena stunden sitter jag och gråter. Nästa stund är jag på topp, ute och fikar med Cornelia, för att sen vara ledsen igen. Jag har aldrig i hela mitt liv varit sådan här och vet faktiskt inte vad jag ska göra. Vad ska jag göra???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar