söndag 8 februari 2009

En kul helg

Hela lördagen bara rullade på. Jag gick upp rätt tidigt och fixade och donade lite här hemma. Packade ungarnas grejer, för de skulle sova över hos sin mormor och morfar. Jag skulle ut med Cornelia och Linda. Men först så körde jag pojkarna till sina fotbollsträningar och efter det lämnade jag alla tre hos mamma och pappa.

Pappa var så snäll och körde mig in till Knutpunkten, där jag träffade C. Därifrån tog vi tåget till Malmö. Vi var tvungna till att köpa biljetterna på tåget, och vilken dyr resa det blev. När konduktören (tågvärd kanske det heter) kom fram till oss och vi skulle betala, så hade han så lite växel att vi slapp betala. TACK.

Linda hade lagat så jävla god mat. Vi satt och åt, drack och pratatde. Konversationerna handlade om precis allt, vi hade så himla trevligt. Efter ett tag stack vi ut och dansade häcken av oss. Vi tramsade, flamsade och gjorde bort oss och hade så kul. Det var så kul men när vi kom tillbaka till Lindas lägenhet däckade jag i hennes soffa. Åå vad gott jag sov.

Idag mådde jag som jag förkänade, vaknade med huvudvärk. Jag var tvungen till att gå upp och åka hem till mina barn. Så jag och C tog bussen till stationen kl 10.33, att vi bara orkade. Jag kan säga så här att när barnen hade åkt hem till sin pappa, så blev det pizza och film...

1 kommentar:

  1. Full rulle kanelbulle:) Men du lyckades stå på benen hela helgen iaf, tihi! Inga benbrott alls, hehe! Duktig fjälla!
    Låter som en toppenkväll f.ö Det kan du gott ha mellan allt pluggande:)

    Ha en skön vecka, Sonja

    SvaraRadera