fredag 23 januari 2009

Idag

Idag när jag var och handlade fick Julia, min dotter på sex år, köpa en leksak för egna pengar. Dessa ögon glittrade som två stjärnor och det var inte över leksaken, utan för hon hade betalat själv och fått ett eget kvitto. Tänk vad så lite kan göra en liten människa så glad, och känna sig så stor.

Idag kände jag ordentligt att det var länge sen jag satt i skolbänken. Ha, ska jag hänga med på detta så får jag nog ligga i ordentligt. Lagar och paragrafer, rätt och skyldigheter, om man bör eller om man ska. WOW denna djungel av lagar och förordningar kan nog bli svår men mycket intressant att ta sig igenom.

Armen, denna arm som jag inte kan släppa. Nej just det den sitter ju fast. Jag har varit duktig och tränat den, böj och sträck, vrid och snurra. Här har jag visst lite dåligt tålamod, jag vill att det ska vara okej nu. Jag var hos sjukgymnasten igår och då ska väl allt vara klart nu, armen ska vara helt återställd. Okej okej jag kan vänta till imorgon.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar