måndag 30 mars 2009

Kan knappt tro det....

Förra veckan satt jag och knåpade som bara den på min hemtenta. Jag bara hoppas att det gick vägen och att jag får den godkänd Jag vill verkligen inte göra någon komplettering på den. Jag brukar i normala fall vara en optimist, men denna gången så tror jag nog att det inte riktigt gick vägen. Ja ja jag gjorde mitt bästa vad mer kan jag göra.

Nästa vecka börjar min LIA som är på tre veckor. Efter den följer en vecka där jag ska lämna in de rapporter och uppgifter som följer med LIA:n. Sen, veckan efter det, så är det tillbaka till jobbet igen. Min första termin är över. WOW....vad fort det har gått.
Kan knappt fatta att jag innan jul satt och våndades över om jag verkligen skull göra detta. Ta ledigt från jobbet och sätta mig i skolbänken igen. Men det har varit värt varje minut av det och varje månadsslut när man suttit och undrat om pengarna ska räcka till. Känner mig levande.... ja kanske inte förra veckan, då kände jag mig som en zombi med pulverhjärna och skrivtorka...

1 kommentar:

  1. Tänk vad tiden går fort!! Hoppas tentan blir godkänd! KRAM!

    SvaraRadera