torsdag 5 mars 2009

Lite förkyld...

Igår fick jag stanna hemma från skolan för Dennis blev förkyld med lite feber och halsont. Så idag verkar det som om det har blivit min tur att bli lite dålig. Efter att jag lämnat Julia och Alexander på skolan så åkte jag hem för att vila lite, och det gjorde jag. Ha, istället för att vara en duktig elev och plugga så somnade jag och jösses vad jag sov gott.
Men samtidig har jag hunnit med en hel del idag, för jag har varit på jobbet och hämtat grönsakslådan (=pratat strunt med Marita och Viktor), städat lite, lagat mat och bakat bullar. Ja och så hämtade jag ju Julia och Alexander från skolan också, innan jag lagade mat och bakade men efter jag varit på jobbet. Så har jag läst saga och nattat Julia men nu kommer det svåra, lägga pojkarna.....

1 kommentar:

  1. Mina är lagda o klockan är 21.24 NU - men dom låg för en kvart sen typ:)Relativt ok, men ack vad dom kan såsa!
    Krya på dig du!

    /Kram Sonja

    SvaraRadera